"Укравтодор" анонсував “Велике будівництво” лісових доріг і туристичних маршрутів

Лісові дороги України оцифрують для проєктування будівництва

"Укравтодор" анонсував “Велике будівництво” лісових доріг і туристичних маршрутів

“Укравтодор”, Державне агентство лісових ресурсів та Державне агентство розвитку туризму домовились працювати разом задля збереження лісів та розвитку туристичних маршрутів у рамках програми президента “Велике будівництво”, повідомляє пресслужба “Укравтодору”.

Повідомляється, що розбудова лісових доріг важлива не тільки для розвитку місцевого туризму, але й для охорони та збереження довкілля.

З 2020 року Державне агентство лісових ресурсів почало створення мережі лісових доріг для забезпечення доступу спецтехніки у разі виникнення пожеж та для розвитку туристичних маршрутів. Цього року ДП "ДерждорНДІ" долучиться до проєктів Агентства щодо розробки програми будівництва лісових доріг, будівельних норм та стандартів на них з урахуванням потреб лісового господарства, захисту довкілля та новітніх технологій. “Укравтодор” також підтримав ініціативу.

“Укравтодор готовий долучатися до спільних проєктів для збереження лісів та забезпечення належного автомобільного сполучення”, – заявив голова відомства Олександр Кубраков.

На спільній нараді представники відомств вирішили використати позитивний досвід “Укравтодору” щодо оцифрування доріг державного значення при реалізації проєктів президентської програми “Велике будівництво”, інтегрувати ці дані та оцифрувати лісові дороги України для спільного планування будівництва зон відпочинку, маршрутів до туристичних об’єктів та навігації.

Читайте також: На дорозі до популярного українського курорту розпочалося "Велике будівництво"

Також сторони обговорювали можливість впровадження платних екостежок та веломаршрутів на основі лісових доріг з можливістю їх самоокупності. 

“Ми маємо рухатися у напрямку застосування найкращого світового досвіду з поліпшення мережі доріг, користуючись доступом до бази науково обґрунтованих знань. Бюджет для дорожнього будівництва має складатися з диверсифікованих джерел наповнення і половина коштів має бути залучена через концесійні проєкти (інноваційних та гібридних рішень). Тільки це дозволить збільшити масштаби настільки, щоб реально розбудувати якісну рекреаційну інфраструктуру”, — пояснив заступник керівника з євроінтеграції ДП “ДерждорНДІ” Станіслав Гвоздіков.

Нагадаємо, заступник голови Офісу президента, координатор програми "Велике будівництво" Кирило Тимошенко повідомив, що до кінця 2023 року буде відновлено всю мережу загальнодержавних доріг

Джерело Україна 24 Теги