Після локдауну буде більше звернень щодо мови – омбудсмен назвав причину

Мовний обмудсмен розповів, з яких приводів надходять звернення і що буде з мовним питанням після локдауну

Після локдауну буде більше звернень щодо мови – омбудсмен назвав причину

 Уповноважений із захисту української мови Тарас Кремінь розповів в ефірі каналу "Україна 24", на що найбільше скаржилися люди після набуття чинності закону про українську мову у сфері послуг.

"Я б не сказав, що це були скарги – це були звернення. Насамперед вони стосувалися відмови обслуговувати державною мовою. Частина звернень була пов’язана з вивісками, цінниками недержавною мовою, та відсутністю україномовної версії окремих інтернет-магазинів. Ми на це відреагуємо оперативно. Але до 10 звернень будуть оформлені як скарги, і ми будемо проводити заходи державного контролю. До нас надходили звернення щодо порушень не лише у сфері обслуговування, а й у сфері транспорту, освіти", — сказав він. 

Читайте також: "Неминучі речі": мовний обмудсмен розповів про скандали навколо закону про мову

Популярні відео

За словами чиновника, після закінчення жорсткого карантину очікується збільшення кількості звернень.

"В понеділок, після завершення жорсткого локдауну, будуть працювати школи, ресторани, кав’ярні – ми очікуємо збільшення кількості таких звернень через інтернет або телефонну роз’яснювальну лінію. Нас 34 співробітники, ми в цілодобовому режимі розглядаємо звернення громадян", — сказав він.

Нагадаємо, 16 січня вся сфера обслуговування в Україні перейшла на українську мову відповідно до Закону про державну мову. 

Джерело Україна 24 Теги