Корпоратив на екрані - відомий шоумен назвав плюси та мінуси

Шоумен дядя Жора розповів, що за онлайн-корпоратив артисти проситимуть меншу плату, ніж зазвичай

Корпоратив на екрані - відомий шоумен назвав плюси та мінуси

Керівник івент-агентства Вадим Мічковський ( "дядя Жора") в ефірі каналу "Україна 24" розповів про специфіку новорічних корпоративів у зв'язку з пандемією коронавірусу COVID-16.

"Вся країна перебуває в такому дивному стані, саме івент-індустрія. Я готовий до всього, ось люди не готові. Я як організатор свят, як ведучий багато бачив у своєму житті, ми організовуємо різні свята, різні формати, але цей рік буде інший, він не буде схожий ні на один з минулих за форматом", - сказав Мічковський.

Читайте також: Українці готуються до нового року — експерт розповів, як винайняти житло на свята

Популярні відео

За словами шоумена, онлайн-формат корпоративів стає все популярнішим.

"Зараз все популярнішим стає онлайн-формат. Вже у нас є таких багато заходів, є і офлайн, але зараз ідуть за принципом не те що економії, а за принципом зменшення компанії. Це вже буде корпоратив не на 200 людей, а на 20, наприклад, топ-менеджмент. А формат онлайн - кожен сидить вдома перед екраном, кейтеринг йому привозить "поляну" від компанії, так би мовити. Маленькі компанії можуть організовувати хоум-паті на своїй території, а великі все-таки хочуть потішити своїх співробітників масовим корпоративом", - сказав шоумен.

Читайте також: "Мусимо виживати": відомий музикант висловився про жорсткий карантин на Новий рік

Мічковський зазначив, що вартість послуг артистів і ведучих на онлайн-корпоративі може бути меншою, ніж у "звичайному режимі".

"Вартість може бути трохи менша, ніж зазвичай беруть зірки в офлайн-форматі. На це не потрібен райдер, коли артист виходить в ефір зі своєї студії, це простіше, вже якась апаратура є, все налаштовано. Можна домовитися відразу на кілька ефірів ", - сказав Мічковський.

Проте, за його словами, головний мінус в онлайн-форматі - відсутність живих емоцій.

"Але тут є один великий мінус - живі емоції, які втрачає артист, ведучі, люди. Все-таки "фішка" будь-якого свята - це живі емоції", - сказав Мічковський.

Артист зазначив, що ситуація, що склалася, змушує шоу-бізнес шукати нові шляхи і приймати креативні рішення.

Нагадаємо, раніше в ефірі каналу "Україна 24" шоумен В'ячеслав Матюхін розповів, як шоу-бізнес виживає в карантин вихідного дня.

Джерело Україна 24 Теги