Якщо купили неякісний сир: експерт вказав на головну проблему

У яких магазинах більше ризику купити підроблений продукт

Якщо купили неякісний сир: експерт вказав на головну проблему

Виконавчий директор Союзу споживачів України Максим Несміянов в ефірі телеканалу "Україна 24" розповів, куди скаржитися, якщо купили неякісний сир.

"У Держпродспоживслужбу. Але буде питання: де ви купили цей сир? Потрібні документи. Тим більше що на супермаркети скарг майже немає, більше скаржаться на маленькі магазини біля будинку, там часто буває підроблений сир. Я такий сир бачив — головка лежить під сонцем цілий день, і цвіль її не бере, вона навіть не тане. З чого цей сир зроблений? Це ж харчовий продукт. Там суцільний рослинний жир, і питання — харчовий чи технічний", — сказав він.

Читайте також: Повернути товар, який не підійшов: українцям дали практичну пораду

 

Популярні відео

За словами Несміянова, виробники такого підробленого сиру пишуть на етикетці невірні дані про те, що там молочні жири, а рослинних немає, і що це справжній сир, а не "сирний продукт".

"Проблема, що такі точки ніхто не перевіряє. Написати скаргу неможливо — з вас попросять ФОП, а який ФОП там працює, ви не знаєте. Його може навіть не бути, це може бути взагалі стихійна торгівля. Якщо споживач пише скаргу на супермаркет, ще шанси є. Але держава не проводить планових експертиз і перевірок", — сказав він.

Раніше Несміянов розповідав, які продукти з-за кордону не варто купувати в наших магазинах.

Джерело Україна 24 Теги