Сімейний лікар грубіянить і вимагає грошей: українцям розповіли, що робити

Пацієнти можуть скаржитися на лікарів двома способами

Сімейний лікар грубіянить і вимагає грошей: українцям розповіли, що робити

Виконувачка обов’язків голови Національної служби здоров’я України (НСЗУ) Оксана Мовчан в ефірі каналу "Україна 24" дала поради українцям, яким сімейні лікарі грубіянять, відмовляють у наданні певних медичних послуг або неправомірно вимагають у них гроші.

"У нас є два джерела інформації і, відповідно, два типи реагування на цю проблему. Скарги пацієнтів надходять або на 1677 (короткий номер контакт-центру – ред.), або надходять до нас письмово. Якщо скарга іде просто в телефонному режимі і не оформлена офіційно – для нас це вже привід розпочати розбиратися з лікарнею. Є лікарні, які реагують на це дуже швидко і виправляють ситуацію", - розповіла в.о. голови НСЗУ.

Читайте також: "Лікарні закривати непотрібно": експрем'єр заступився за медреформу

Розповідаючи про два типи реагування НСЗУ на скарги, Мовчан зазначила:

"Є випадки, коли лікар відмовляє у прийомі пацієнту або відмовляє у наданні послуги, якщо пацієнт прийшов з направленням або його звернення відповідає затвердженому маршруту пацієнта. Ми телефонуємо керівнику цієї лікарні, і лікар надає таку послугу. Є випадки, коли з пацієнтів неправомірно стягують гроші. Якщо цей випадок певним чином задокументований – для НСЗУ це можливість оформити цю скаргу від пацієнта і спрямувати її до Нацполіції".

Популярні відео

В.о. голови НСЗУ також нагадала, що завдяки медреформі у пацієнтів, якщо вони не задоволені послугами свого сімейного лікаря, є можливість обрати іншого фахівця.

Нагадаємо, раніше міністр охорони здоров'я Максим Степанов розповів в ефірі каналу "Україна 24", які послуги на другому етапі медреформи в Україні залишаться безкоштовними.

Джерело Україна 24 Теги