Продукти зі знижкою: покупців попередили про неприємні "сюрпризи"

Часто споживач не розуміє, що нічого не економить

Продукти зі знижкою: покупців попередили про неприємні "сюрпризи"

Українські споживачі, купуючи продукти зі знижкою, найчастіше нічого не економлять. До того ж, вони не можуть поскаржитися на якість товару.

Про це розповів на каналі "Україна 24" виконавчий директор Союзу споживачів України Максим Несміянов.

"Уцінка буває різна. Буває розвакуумація товару, бувають відповідні терміни (закінчилися - Ред.), або втратив товарний вигляд - наприклад, пачка пшона розсипалася, її скотчем замотали і на продаж", - сказав Несміянов.

Популярні відео

Читайте також: Заморожена риба на ринках - експерти розповіли, в чому небезпека

За його словами, в низці випадків споживач не розуміє, що він нічого не економить:

"Припустимо, беру я пачку - 20-25% знижка. Я її на ваги кидаю і бачу, що втрачена вага з пачки закривається цією знижкою. І я не розумію, як ця пачка впала, куди, чи в калюжу - вона вся в скотчі".

У свою чергу, директор департаменту безпеки харчових продуктів Держпродспоживслужби Борис Кобаль уточнив, що маркування "вжити до" на продукті означає, що на цю дату такого товару на прилавках бути не повинно.

"Я прокоментую таким чином - "вжити до" і стоїть дата, наприклад, 18-е число. 18-го числа цього товару на прилавках бути не повинно. 17-го числа його уцінюють, і якщо людина свідомо економить, вибираючи товар, і потім у неї якісь нарікання на якість - це свідомий вибір споживача", - розповів Кобаль.

Нагадаємо, раніше виконавчий директор Союзу споживачів України Максим Несміянов в ефірі каналу "Україна 24" розповів, які Е-домішки використовуються в українських продуктах.

Джерело Україна 24 Теги