Як повернути гроші за товар під час карантину: порада експерта

В організації з питань захисту прав споживачів розповіли, як повернути покупку в умовах локдауну

Як повернути гроші за товар під час карантину: порада експерта

Покупці можуть зіткнутися з проблемою при поверненні купленого товару через карантин, оскільки він триває три тижні, а за законом річ можна повернути протягом 14 днів. Як діяти в цих випадках, розповіла в програмі "Сьогодні Ранок" на каналі "Україна 24" глава правління організації з питань захисту прав споживачів Олена Куликова.

"Наш споживач опиняється в дуже непростій ситуації, тому що, на жаль, прямої якоїсь норми, яка б діяла в умовах карантину, немає. Якщо доходить до суду, то потрібно теж розуміти, що підприємець, якщо не хоче приймати товар і повертати гроші, може послатися на умови непереборної сили, тобто форс-мажор. Але при цьому не варто забувати, що нашого споживача ніхто не позбавляє цих 14 днів", — сказала вона.

Читайте також: Шахрайство при купівлі в інтернеті: як не стати жертвою обману

Популярні відео

Куликова пояснила порядок дій покупця.

"У цій ситуації в обов'язковому порядку потрібно, якщо у вас на руках є чек, в чеку завжди є адреса продавця, то потрібно написати лист, бажано з повідомленням, як ми завжди говоримо, потрібно залишати сліди своїх дій — написати про те, що ви маєте намір повернути товар в рамках 14 днів. І коли закінчиться термін карантину, потрібно повторно звернутися до продавця з цією вимогою.

Якщо раптом продавець не хоче повертати приймати товар і повертати вам гроші вже після закінчення карантину, то у вас на руках є лист з повідомленням, в якому ви продемонстрували, що хочете повернути товар — і ви завжди можете звернутися в Держпродспоживслужбу за роз'ясненням цієї ситуації та допомогою", — сказала вона.

Раніше економіст Олег Пендзин розповів, чому і на які продукти ростуть ціни в Україні.

Джерело Україна 24 Теги