В Україні хочуть покінчити зі старими маршрутками - міністр про реформу транспорту

В Мінінфраструктури мають намір переходити на великогабаритні транспортні засоби

В Україні хочуть покінчити зі старими маршрутками - міністр про реформу транспорту

Внесений до Верховної Ради законопроєкт про нові правила роботи громадського транспорту дозволить покінчити зі старими некомфортними маршрутками, підвищити якість перевезень і захистити права пільгових пасажирів.

Про це розповів в ефірі телеканалу "Україна 24" міністр інфраструктури Владислав Криклій

"Цей законопроєкт - це про інструмент. Ми, щоб не отримати опір, робимо його необов'язковим, але можливим. Водночас великі міста підтримують цю ідею, тому що вони зможуть проводити конкурси не просто на самі маршрути, які проводять щорічно. Перевізники в занедбаному стані утримують рухоме майно, про кондиціонери, сервіси, валідатори навіть і не йдеться, кожен змагається за те, щоб була максимальна економія та прибуткові маршрути. Водночас, коли місто виступає замовником послуги, то воно має право виставляти вимоги, наприклад, про забезпечення маршруту електробусами, щоб вони були кондиційовані, з валідаторами", - розповів міністр.

За словами голови Мінінфраструктури, необхідно переходити на великогабаритні транспортні засоби для перевезень пасажирів.

"Зараз чому так? Маршрутка - найдешевший транспорт для пасажирських перевезень, зрозуміло, що ніхто не хоче вкладати в тролейбуси, електробуси. З іншого боку компанії говорять: як я можу планувати, якщо ви щороку проводите конкурс, сьогодні я надаю послуги, наступного року інші, жоден інвестиційний план цього не витримає. Тому в результаті відсутність сервісу, безпеки, занедбаний транспорт", - зазначив він.

Читайте також: Маршрутки в Києві: експерт розповів, коли чекати подорожчання

Популярні відео

Криклій також прокоментував норму законопроєкту про те, що перевізник отримуватиме гроші за кілометри, а не за кількість пасажирів. За його словами, це зробить громадський транспорт доступнішим, в першу чергу - для пільгових категорій.

"У перевізника зникає бажання напихати, як у казці про рукавичку, більше пасажирів. Місто розраховується за кожен кілометр, у перевізника немає тоді бажання брати понад норму пасажирів, він набирає за кількістю посадкових місць або посадкові плюс стоячі, виходячи з норм безпеки. І ми отримуємо гарну якість і безпеку", - пояснив міністр.

Читайте також: Буде колапс - експерт пояснив, чи відмовиться Київ від маршруток

Криклій також запевнив, що контролювати якість перевезень буде просто:

"Містам дається можливість накладення штрафів за невиконання вимог договору та вимог до транспорту. Громадський контроль теж повинен підключатися. Місто виступає гарантом якісної послуги".

Нагадаємо, у Верховній Раді зареєстрували законопроєкт №4583 щодо суспільно-важливих послуг з перевезення пасажирів, який передбачає нові вимоги до якості перевезень.

Раніше нардеп від "Європейської солідарності" Володимир В'ятрович в ефірі телеканалу "Україна 24" анонсував законопроєкт, який забороняє "акустичне насильство" в салонах громадського транспорту.

Джерело Україна 24 Теги