"У нас багато "хімічать": маркетолог розкрив секрети Чорної п'ятниці

Експерт розповів, чи багато реальних великих знижок в Чорну п'ятницю в Україні

"У нас багато "хімічать": маркетолог розкрив секрети Чорної п'ятниці

В українських магазинах 27 листопада діють знижки в рамках так званої "чорної п'ятниці". Чи дійсно товари продаються з великими знижками, розповів директор з маркетингу Сергій Шишкін в ефірі каналу "Україна 24".

"Потрібно визначитися з тим, звідки пішла вся історія з" чорною п'ятницею ". Найперше завдання - перед новорічним ажіотажем розпродати залишки, отримати обігові кошти та закупитися новими товарами. У США, де конкуренція неймовірно висока і маржа теж досить висока, це необхідний маркетинговий прийом, який прижився і став природною річчю.

А у нас це спадкування, тому часто з цим "хімічать": ціни заздалегідь підіймають, щоб потім опустити, і так далі. Основне завдання — продавати частіше і більше, і це потрібно стимулювати. Коли конкуренція стане жорсткішою, можливо, це стане чесніше, ніж зараз", — сказав він.

Читайте також: Чорна п'ятниця: маркетолог розповів, чи реально заощадити

 

Популярні відео

Експерт дав поради, як не попастися на хитрощі магазинів і заощадити в "чорну п'ятницю".

"Звичайно, сама по собі чорна п'ятниця як інструмент — це спосіб розбудити ажіотаж. Завжди працює одна річ — обізнаність. Зберігайте спокій і не дозволяйте маркетологам підтримати цю ажитацію. Хочете щось купити — потратьте п'ять хвилин на те, щоб порівняти ціни хоча б в онлайні, і тоді багато що зрозумієте. Порівнюйте ціни, це працює завжди і хорошо", — сказав він.

Нагадаємо, раніше в НБУ розповіли, що буде з цінами до кінця 2020 року.

Джерело Україна 24 Теги