Чорна п'ятниця: маркетолог розповів, чи реально заощадити

Експерт назвав причини, за якими продавці можуть зробити знижки на товар

Чорна п'ятниця: маркетолог розповів, чи реально заощадити

Магазини в Україні пропонують знижки до "чорної п'ятниці". Чи справді в цей день можна заощадити, розповів маркетолог Дмитро Розенфельд в ефірі каналу "Україна 24".

"Варто розуміти, що якщо щось вам пропонують дешевше, то хтось повинен заплатити цю різницю, в чомусь має бути вигода. Є товари, на які дійсно опускають ціни, тому що продавець думає, що заробить на кожному товарі менше, але зате продасть більше. Хтось хоче звільнити полицю перед зміною зимової колекції, наприклад. Є застарілі товари, які мають поганий попит, на них опускають ціни, щоб створити ажіотаж, і хтось прийде й купить не тільки їх, але і щось інше", — розповів він.

Читайте також: Подорожчання сигарет: нардеп дав пораду курцям

Популярні відео

За словами експерта, в Україні, на відміну від багатьох інших країн, реальних знижок практично немає.

"Насправді "чорна п'ятниця" для споживачів — це гарна можливість купити щось дешевше, тому треба стежити за ціною на той товар, який вам подобається, і подивитися, який він буде в "чорну п'ятницю". Але дива зазвичай у нашій країні не відбувається, великої різниці не буде. У нас інша модель продажу товарів і економіки для того, щоб ми дійсно могли купити якусь річ на 50% дешевше. Це можливо за кордоном", — сказав він.

Нагадаємо, раніше в НБУ розповіли, що буде з цінами до кінця 2020 року.

Джерело Україна 24 Теги