Якщо нема інтернету, а плату нараховують: українцям дали пораду

Експерт пояснив, кому і як треба скаржитись на провайдера

Якщо нема інтернету, а плату нараховують: українцям дали пораду

Українці, яким нараховується абонплата за інтернет, але не надається сама послуга, можуть написати письмову скаргу у Держпродспоживслужбу та ініціювати позапланову перевірку провайдера контролюючими органами.

Про це розповів в ефірі телеканалу "Україна 24" виконавчий директор Союзу споживачів України Максим Несміянов.

Читайте також: Повернути товар, який не підійшов: українцям дали практичну пораду

До студії звернувся телеглядач, який поскаржився, що йому нараховується плата за інтернет, навіть якщо послуги не надаються. Чоловік зазначив, що "телефонував у Службу захисту споживачів, сказали, що це незаконно".

У відповідь Несміянов порадив:

"Дзвінок нічого не вирішує. Пишете від руки заяву у них на місці, або вдома пишете, фотографуєте, підписуєте і відправляєте на пошту фотографію заяви. Необхідно писати, щоб вийшли на позапланову перевірку і дали правову оцінку порушенню".

Популярні відео

Читайте також: Товари в інтернеті: як безпечно купувати онлайн

Нагадаємо, раніше виконавчий директор Союзу споживачів України Максим Несміянов в ефірі каналу "Україна 24" дав пораду, як повернути до магазину куплений мобільний телефон.

Джерело Україна 24 Теги