Якщо не сподобався куплений кавун - експерт порадив, що робити

Головна проблема, за словами директора Союзу споживачів, - лінь покупців, які не хочуть нести кавун назад продавцеві

Якщо не сподобався куплений кавун - експерт порадив, що робити

Якщо покупець придбав недозрілий або неякісний кавун - його можна без проблем повернути продавцю.

Про це виконавчий директор Союзу споживачів України Максим Несміянов розповів в ефірі каналу "Україна 24", відповідаючи на питання телеглядачки.

"Стаття 8 закону про захист прав споживачів говорить про те, що якщо ви купили неякісний або зіпсований харчовий товар, ви його просто повертаєте. У супермаркет з чеком, на вулиці просто повертаєте. Зазвичай це відбувається без суперечки, буває таке, це називається "рекламація", - сказав експерт.

Читайте також: Якщо попався неякісний товар: експерт дав пораду, як повернути гроші

Популярні відео

За словами Несміянова, "в ціну вже включена складова списання товару".

Також виконавчий директор Союзу споживачів поскаржився на лінь покупців.

"Головна проблема в тому, що просто зазвичай споживачеві ліньки нести важкий кавун назад. І бажано не затягувати з термінами, сьогодні купили - ідеально, якщо сьогодні ж і повернули, максимум завтра, через пару днів вас просто не згадають", - сказав Несміянов.

Читайте також: На ринку продали товар з цвіллю: українцям розповіли, як повернути гроші

Нагадаємо, раніше в ефірі каналу "Україна 24" України Максим Несміянов порадив, що потрібно робити в разі, якщо покупець випадково пошкодив товар у магазині.

Джерело Україна 24 Теги