Повернення квитків на потяг: з'явилося важливе уточнення для пасажирів

Експертка пояснила, що робити пасажиру, який запізнився або захворів

Повернення квитків на потяг: з'явилося важливе уточнення для пасажирів

Очільниця ГО "Інститут споживчого права" Тетяна Шальман в ефірі телеканалу "Україна 24" пояснила, як пасажири потягів можуть повернути квитки.

За словами експертки, якщо пасажир повертає квиток більше, ніж за 24 години до відправлення потягу, йому повертають 100% грошей. Причина повернення квитка може бути будь-якою.

Читайте також: Транспорт після карантину: експерт дав невтішний прогноз щодо цін

Шальман пояснила, що крайній термін, коли можна повернути квиток у касу – година після відправлення потягу (в такому випадку повертають лише 10% від його вартості – ред.). Якщо звернутися до каси більше, ніж за годину після того, як поїзд пішов, пасажир грошей не отримає.

На запитання, що робити пасажиру, який не зміг потрапити на поїзд через хворобу, експертка зазначила:

"Ви можете надати медичну довідку, що в цей час перебували у стаціонарі, або були у вкрай тяжкому стані у домашніх умовах. Ви маєте надати підтверджуючі документи, які кажуть, що була вагома причина не використати цей квиток на потяг".

Популярні відео

Читайте також: Напад на пасажирку потягу: журналісти провели унікальний експеримент

Нагадаємо, раніше голова "Асоціації перевізників Києва і Київської області" Віктор Мойсеєнко в ефірі телеканалу "Україна 24" дав важливу пораду пасажирам маршрутних таксі.

Джерело Україна 24 Теги