Прострочені продукти в магазинах: експерт розповів, як повернути гроші

Представник Союзу споживачів розповів, як бути з продуктами, у яких закінчився термін придатності

Прострочені продукти в магазинах: експерт розповів, як повернути гроші

Як повернути гроші за куплені в магазині прострочені продукти, розповів виконавчий директор Союзу споживачів України Максим Несміянов в ефірі каналу "Україна 24".

"Стосовно деяких продуктів, тобто, наприклад, дитячі сирки, які я бачив прострочені на 90 днів. Тому що продавець не розуміє, чому сирок повинен зберігатися 14 днів згідно з законом, а не 90 або 180, як там є. Там термін зберігання залежить від того, який холодильник. Ось зберігали не в тому холодильнику і думали, що можна зберігати його пів року. Продукт і зіпсувався", — розповів він.

Читайте також Україну заполонило підробне вершкове масло: що треба знати про фальшивку

За словами експерта, повернути гроші за такий продукт дуже просто, якщо є чек.

"Без чека, на жаль, повернути складно. А з чеком — легко: приходьте, показуєте, забираєте гроші", — сказав він.

Популярні відео

Також, за словами експерта, часто неправильно вказують терміни придатності до вживання і терміни реалізації, а це не одне й те саме.

"Закон у нас про маркування дірявий. Написано "Вжити до ..." і написана гранична дата. Але не позначається, що це саме (вживання або реалізація - ред.). І ось написано" вжити до 28-го ", і до 28-го його і продають. Я таке не рекомендую брати, тому що якщо це кінцевий термін, то ви можете просто отруїтися", — сказав він.

Раніше експерти розповіли, яку небезпеку несе заморожена риба, яку продають на ринках.

Джерело Україна 24 Теги