Все полетіло на підлогу - експерт розповів, що робити, якщо зіпсували товар в магазині

Виконавчий директор Союзу споживачів не радить зв'язуватися з охороною магазинів

Все полетіло на підлогу - експерт розповів, що робити, якщо зіпсували товар в магазині

Виконавчий директор Союзу споживачів України Максим Несміянов порадив, що потрібно робити в разі, якщо покупець випадково зіпсував товар в магазині.

Про це він розповів в ефіре каналу "Україна 24", відповідаючи на питання телеглядачки.

"Вчора хотів взяти морозиво, беру, а там така викладка, що все морозиво падає на мене і на підлогу. Це не споживач винен. Згідно з чинним Цивільним кодексом, за все майно в магазині відповідає сам магазин. Якщо він вважає, що ви винні - в судовому порядку, будь ласка, нехай доводить. Людина не вважається винною, поки її провина не доведена", - сказав експерт.

Читайте також: Товари в інтернеті: як безпечно купувати онлайн

Популярні відео

Несміянов звернув увагу на те, що часто конфліктні ситуації магазин вирішує за допомогою охорони.

"У нас не працює закон у такому вигляді. Коли відбувається така сутичка, охорона намагається вести вас в комірчину, показати відеозапис. Ви як споживач ні в які комірчини, підвали не спускаєтеся, - може, вас там поб'ють? Нікуди від камер супермаркету відходити не можна. Якщо є конфліктне питання - треба запропонувати викликати поліцію. Коли вона приїде, треба сказати, що "ці люди блокують мій вихід з магазину, я прошу мене вивести і відвести хоча б за квартал для усунення конфліктної ситуації", - сказав Несміянов.

Читайте також: Заморожена риба на ринках - експерти розповіли, в чому небезпека

Раніше Максим Несміянов в ефірі каналу "Україна 24" розповів, яким чином можна повернути гроші за неякісний продовольчий товар, куплений на ринку.

Джерело Україна 24 Теги